Klaaswinkeltje en start inzameling Klaasmarkt

Datum: 13 mei 2023
Tijd: 11:00 - 13:00

Bij brainstormavonden kwamen veel ideeën op tafel en voldoende mensen om een poging te wagen tot een doorstart voor de Klaasmarkt. Tot de zomer gaan we eerst bezig om een Klaaswinkeltje inrichten in de hal van de Ontmoetingskerk. Hier zullen vooral praktische gebruiksartikelen, mooie boeken, CD’s en religieuze artikelen worden aangeboden.

Daarnaast starten we weer inzamelzaterdagen. Op zaterdag 13 mei, 1 juli en 26 aug kunt u van 11:00 tot 13:00 uur bij de Ontmoetingskerk goede spullen inleveren voor de afdelingen

• curiosa
  • kleinmeubels (grote meubels kunnen we helaas niet meer opslaan)
  • textiel (kleding en beddengoed/handdoeken)
  • huishoudelijk
  • electra
  • boeken
  • CD’s
  • speelgoed
  • spelletjes
  • puzzels

We kijken uit naar gezellige zaterdagen waarin we inzamelen en meteen sorteren. Tijd en zin om mee te helpen? Laat het ons weten via onderstaande link.
Mocht u goede spullen hebben en deze niet zelf naar de inzamelzaterdagen brengen, dan kunt u dat melden via onderstaande link. We hebben echter een zeer beperkte capaciteit om aan huis op te halen.

Onze opslagruimte is nog steeds heel beperkt: heeft u in Nijmegen of Malden nog garageruimte of andere opslagmogelijkheden, laat het ons weten!
Begin juli kijken we of we voldoende opslagruimte, spullen en mensen gevonden hebben om echt een Klaasmarkt te plannen op een zaterdag eind oktober.
Mail link voor info en aanbieden hulp/opslagruimte Klaasmarkt Dukenburg.

Doorstartgroep Klaasmarkt.