Benefiet zangavond Oekraïne

Datum: 11 mei 2022
Tijd: 20:00 -

“Zingen voor Oekraïne”

Voelt u zich ook machteloos bij het zien van beelden van de oorlog in Oekraïne en wilt u iets doen? Kom dan op 11 mei om 20 uur naar de benefiet-zangavond in de Ontmoetingskerk. Samen met de organisten bereidt de cantorij deze avond voor om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Oekraïense vluchtelingen.

Speciaal voor deze avond wordt een koor gevormd van de cantorijleden en zangers van andere koren van de Ontmoetingskerk en daarbuiten.
Om te beginnen zal dit koor een aantal prachtige liederen over vrede en licht ten gehore brengen. Daarbij begeleiden Arjan Mulder en Lolle Wynia op het orgel.
Vervolgens zullen alle aanwezigen samen met koor en organisten een selectie van voorkeursliederen zingen die van tevoren opgegeven kunnen worden.

Na afloop zal gecollecteerd worden en de volledige opbrengst komt ten goede aan Giro 555.
Draag uw steentje bij aan het welslagen van deze avond door mee te komen zingen of luisteren. Welk lied of liederen uit het Liedboek of een andere bundel wilt u graag op die avond laten klinken? Geef het ons door. Stuur vóór 6 mei uw voorkeur naar: cantorij@ontmoetingskerk.net.

U bent hierbij van harte uitgenodigd!

Bestuur van Cantorij Dukenburg