Klaasmarkt

Twee keer per jaar is de Klaasmarkt in de Ontmoetingskerk. Veel mensen komen even snuffelen tussen de vele spullen die er zijn. Zeker als je een kleine portemonnee hebt is het een uitkomst om hier inkopen te doen: kleine prijzen voor goede spullen.

De opbrengst van alles wat er gekocht wordt gaat naar de kerk. Zo hebben we er ooit het dak mee gerepareerd en de jongerenruimte ingericht. Maar het geld gaat zeker niet alleen naar de broodnodige klussen in de kerk. We betalen er ook de woensdagochtend koffie ochtenden van. Die zijn er voor iedereen. Gelovig of niet. Het is een plek van ontmoeten. En voor de mensen in de wijk die het echt heel zwaar hebben hebben wij zo een zakcentje om ze te helpen.

De Klaasmarkt is vooral erg gezellig. Kom je ook een keer kijken?
Hou onze agenda in de gaten om te zien wanneer er weer een Klaasmarkt is.

Heb je spullen die je wilt doneren?
Neem dan contact met ons op. Dan maken we een afspraak om ze op te halen.

Hieronder ziet u een klein deel van ons aanbod aan Tweedehands goederen.

Bent u dringend op zoek naar goede huishoudelijke spullen voor een schappelijke prijs,  vraag ons gerust of we het op voorraad hebben.

Klaasmarkt 28 oktober 2023

We gaan weer een Klaasmarkt houden. Inmiddels zijn er al heel wat spullen ingezameld en gesorteerd. Maar die kunnen alleen verkocht worden als er mensen zijn die de markt mee willen opbouwen, verkopen en opruimen. Hiervoor zoeken we veel vrijwilligers.

We nodigen je uit om te komen helpen bij de Klaasmarkt!

Je kan inschrijven op een dagdeel (meerdere dagdelen mag ook!) voor

• Opbouw
    Op woensdag 25 oktober middag/begin avond, donderdag 26 oktober overdag/avond en vrijdag 27 oktober ochtend/middag, zaterdagochtend  28 oktober 7.00-9.00 uur
  • Verkopen
    Op zaterdag 28 oktober 9.00 -16.00 uur  (voorkeur voor in welke kraam kun je aangeven, we proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden)
  • Opruimen en schoonmaken
    Op zaterdag 28 oktober 16.00 -22.00 uur

Inschrijven kan via onderstaande link:

Inschrijfformulier medewerker Klaasmarkt 2023

Een mailtje naar klaasmarktdukenburg@gmail.com of telefoontje naar het secretariaat Ontmoetingskerk: 024-3441446 (di-vrij ochtend)

Ken je anderen die dit leuk vinden? Stuur de uitnodiging door!

Voor vragen en meer info kun je mailen naar Klaasmarktdukenburg@gmail.com

Tot ziens!

Klaasmarkt stuurgroep: Okke Jan Oosterhoff, Esra Geurink en Ineke Houterman