Steun ons met jouw tijd en talent

In onze geloofsgemeenschap zetten veel mensen hun talenten in voor anderen. Nieuwe talenten zijn altijd heel welkom. Spreekt dit je aan en wil je wel iets doen, maar weet je niet direct hoe en waar? Als je ons talentenformulier invult, kunnen we elkaar vinden. Je geeft erop aan wat je goed kunt en leuk vindt om te doen, met welke mensen (jong, oud) je wel zou willen samenwerken, of je structureel of meer incidenteel iets wilt doen en op welke tijdstippen je je daarvoor beschikbaar wilt stellen. En natuurlijk je naam en contactgegevens.

Talentenbank
Je formulier komt in onze talentenbank en je kunt gevraagd worden voor een klus of activiteit. Zonder verplichting, je kunt dan altijd nog beslissen of je zin en tijd hebt. Je gegevens worden vertrouwelijk beheerd door het secretariaat. En als je je structureel inzet als vrijwilliger, mag je ook van onze kant iets verwachten: begeleiding, training en referenties. Je kunt het talentenformulier hier opvragen of meteen een persoonlijk gesprek aanvragen via vrijwilligerszaken@ontmoetingskerk.net.

vrijwilligerswerk ontmoetingskerk nijmegen