Koor Joy

Welkom bij Joy, het leukste oecumenisch vrouwenkoor van Nijmegen.
Ons koor heeft ongeveer 20 enthousiaste zangeressen van 30-50 jaar.
Naast het zingen maken we regelmatig tijd voor een koorborrel of gaan we een dagje uit. Ons jaarlijkse "koorkamp" is altijd erg gezellig.

Zin om met ons mee te doen en je aan te sluiten bij ons gezellige koor?
Stuur dan een mail naar koorjoynijmegen@gmail.com. We leren je graag kennen.

Zingen

We repeteren op vrijdagavond van 20:00 tot 22:00 in de Ontmoetingskerk. In de schoolvakanties repeteren we niet.

Ongeveer eens per maand zingen we in een katholieke of protestantse viering. Dit kan op zaterdagavond of zondagochtend zijn. Daarnaast zingen we natuurlijk graag op de kerkelijke feestdagen.

We hebben een uiteenlopend repertoire. Naast traditionele kerkelijke nummers zingen we ook popmuziek, spirituals en black gospel zoals "Oh happy day".

Contact

Kom zeker een keer kijken op een van onze repetities of bij een viering waarin we zingen. Je bent van harte welkom.

Voor meer informatie kun je ook mailen naar koorjoynijmegen@gmail.com

koor Joy Ontmoetingskerk Nijmegen