Elkaar ontmoeten, samen soep eten en meer horen over Taizé

Datum: 12 apr 2024
Tijd: 17:00 -

U bent van harte uitgenodigd om voorafgaand aan de Taizéviering samen soep te eten en meer te horen over Taizé.

Marije Klijnsma zal bij de maaltijd u meer vertellen over de communiteit van Taizé en we horen van een of twee mensen die er geweest zijn over hun ervaringen.

Vanaf 17:30 bent u welkom in de kleine Bartholomeuskerk in Beek (Nieuwe Holleweg 2, Beek-Ubbergen). Om 17:45 eten we samen soep. Er is plek voor 25 mensen bij de maaltijd. Graag per email opgeven bij het secretariaat@ontmoetingskerk.net. U kunt dan ook aangeven als u mensen mee kunt nemen in de auto of juist vervoer nodig hebt. Richtbedrag voor de maaltijd is € 2,50.

Om 18:45 ronden we de maaltijd af en maken gezamenlijk de kerk in orde voor de Taizéviering die om 19:30 begint. Na afloop van de viering is er voor wie wil nog gezellig wat te drinken.

Als u alleen naar de Taizéviering komt, hoeft u zich niet op te geven.