Waalzinnig festival

Datum: 15 jun 2024
Tijd: 13:30 - 17:30

Deze middag zijn we er in en rondom de Ontmoetingskerk in de wijk Meijhorst. Met optredens in de kerk, op het plein en in de tuin.
Er is een poëzieroute met gedichten en mooie akoestische muziek optredens in de theetuin. Daar kan je ook lekker een kop thee of koffie drinken met fijn gebakken taartjes. Op het plein voor de Ontmoetingskerk zijn verschillende optredens. Er is ook een boekenmarkt. En het creatief centrum laat zien welke mooie handwerken zij daar zelf maken. Ook de laatste kans om mee te borduren aan de Tree of connection.
Optredens zijn er van Floor, Anil, Robin, Yanne-Li en nog heel veel anderen.

Om 13.30 uur openen we deze festival dag officieel en geven we extra aandacht aan de kunstenaars die vanaf deze dag tot aan de zomer in de kerk zullen exposeren: Carine Doctor, Danny Bodt, Mignon Ohlenroth en Tonnie Ohlenroth.

Voor meer informatie over het festival en de programmering, neem je een kijkje op de website: www.waalzinnigfestival.nl.