Liedmiddag met aansluitend vesper in de geest van de Iona Community

Datum: 11 feb 2023
Tijd: 13:30 -

Op zaterdag 11 februari is in de Ontmoetingskerk een Lieddag met aansluitend een vesper waarin liederen uit de Iona Community centraal staan (zie Iona als bron van liederen). Eerst krijgt u een korte presentatie over de Iona Community. Daarna zal Vivien Moffat, dirigent van de cantorij van de Ontmoetingskerk met alle aanwezigen onder begeleiding van pianist Vincent Cuppen een aantal liederen instuderen die hun bron vinden in Iona. Deze liederen komen weer terug in de vesper die Marije Klijnsma eveneens in de traditie van Iona zal leiden. Vivien en Marije zijn allebei te gast geweest bij de Iona Community.

Het programma is globaal als volgt:
13.30 inloop met koffie en thee
14.00 presentatie Iona Community en instuderen liederen
15.00 korte pauze
15.15 vervolg instuderen liederen
16.30 vesper

Voor de deelname aan de lieddag is geen koorervaring nodig. Aanmelden kan per mail bij inspiratie@pkn-nijmegen.nl.
Bij de vesper is iedereen van harte welkom.